Blog Archive

Monday, February 09, 2009

[on a personal note] ooooooohweee why am i soooooo addicted.

once in a blue moon there is a sickness that overtakes me...
it can last for months on end...
a condition so bad there is no cure...
its called...
ready for it...
covetousfashionitis...
yes i know i know...
it sounds pretty bad...
well this month it got worse...i got the accessory // shoe strain.
freakin heels, sandals, gloves, legwarmers, suspenders, scarves, sunglasses and belts in all types of colors.
OH MY!!!!!!!!! haha
yeah i don't think this one is dying out anytime soon.
so if you see a billion and one pictures...well thats one of the symptoms...
its a swaggerful disease...so beware...
it could strike you next at any time...anywhere.
LMAO.


THE CAUSE OF MY ADDICTION...GOES SOOOO DEEEEEEP! lol By the end of summer my closet wants to look like this...lol im on my way got the first few items this week OMG somebody stop me!!
1. GIUSEPPE's ---> OMFG!!!!!!! MUST HAVES THAT LEAVE THE WALLET F**KIN EMPTY!

2. Bo'em , Cynthia Vincent, Dulce Vita & Matt Bernson Sandals -----> DAMN YOU ADDICTION ... 'Cause Casual Chic is such a MUST!
3. Givenchy ----> so wrong but it feels so right...! haha

4. Curse of the Accessories ----> why little details just make it feel so goood!...